Fizetés
A megrendeléshez tartozó számla kiállítása a teljesítéseknek megfelelően történik és a megrendeléskor megadott email címre kerülnek emailben elküldésre.
A megrendelt termék fizetésének módja:
- Banki előre utalással történő teljesítés: A megrendelésedet visszaigazoló e-mailben megtalálható a bankszámlaszámunk és a megrendelésszám, amelyet kérlek tüntess fel az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Csomagodat csak az átutalt összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően küldjük el a futárszolgálattal. (Kedvezményezett neve: Puklusvin Kft. , Bank neve: MBH Bank, Bankszámlaszám: 59100803-11026905 )
- Bankkártyával történő fizetés a PayPal felületén keresztül: Meglévő PayPal regisztráció esetén a belépés után megjelennek a fiók és a vásárlás részletei. Itt követve a felület utasításait végrehajtható a vásárlás. Amennyiben nincs PayPal fiókja, de mégis bankártyájával szeretne fizetni, eben az esetben is van lehetőség a PayPal felületét használni: ekkor a kártyaadatok, számlázási adatok, és elérhetőség megadása után történik meg a fizetés. Néhány pillanaton belül értesítés érkezik e-mailben a sikeres tranzakcióról, ezzel egy időben a Puklusvin Borászat is megkapja az értesítést a sikeres fizetésről, és elkezdjük a megrendelés feldolgozását.
- Utánvét: Megrendelt termékeid a DPD vagy az MPL futárszolgálat szállítja házhoz. Utánvétes vásárlás esetében a termék ellenértékét a futárszolgálat munkatárásnak szükséges megfizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz Magyarországi szállítás esetén. A számlát emailben küldjük el és a garancialevélnek pedig a számla minősül.
Magyarországon kívüli rendelés esetén minden esetben a "Közvetlen banki átutalás" fizetési módot válaszd és várd meg a rendelésedhez tartozó számla kiállítását,mely a pontos szállítási díjakat tartalmazza.
A külföldi szállítási díjakról bővebben a "Szállítás" oldalon olvashatsz.
Kérjük a csomagod a kézbesítéskor a kézbesítő előtt legyél szíves megvizsgálni a szállítási sérülések miatt. Az esetlegesen terméken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérd a jegyzőkönyv felvételét és ne vegyed át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.